Första sidan

Publicerad 2012-12-30 21:45:00 i Vardagligt,

Välkomna till min blogg!
 
Nu är det dax för mig att börja knappa på datorn igen. Jag vet inte hur många bloggar jag haft igång men efter en tid glömts bort. Och så har det varit även denna gången. Men nu vill jag börja på ny ruta med bloggandet. Det har varit ett omtummlande avslut på detta året och det kommer bli en minst lika omtummlande början på 2013. Hur saker och ting utvecklas får tiden utvisa men jag hoppas på ett lyckligt slut. Mer än så säger jag inte nu.
 
Bloggen kommer till stor del bestå av mina tankar och funderingar och en hel del träning och hälsa. Jag är verkligen en periodare med det mesta och såklart även med träning. Men nu är det nya tag som gäller. Soffpotatisen ska bort och tränar-Jenny tillbaka!
 
Jag hoppas att ni kommer att finna bloggen givande :) ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela