Nyårsafton

Publicerad 2012-12-31 22:38:35 i Vardagligt,

God kväll.
 
Min nyårsafton spenderas i ensamhet. Det valet har jag gjort i år då det kändes rätt att göra så. Jag har gjort många felaktiga val men detta kändes rätt. Mitt sällskap var en Bingolott och mat blev ost, kex och en massa räkor. Inte alls fy skam. Imorgon är det nya friska tag som gäller och jag har nog en av de få som kommer att må bra imorgon kl 8.00 när min klocka kommer att ringa. Då ska hästarna ha mat och en av dem ridas osv.
 
Jag hoppas innerligt att under 2013 så kommer mitt liv att ordna upp sig och att jag kommer att må bäst under detta året. Men det saknas en del bitar än så länge för att det ska bli så.
 
Jag önskar er alla ett Gott Nytt År.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela