Benpass

Publicerad 2013-04-10 21:26:48 i Vardagligt,

Idag var jag på gymmet igen, två veckor sen sist och det gick.... inte alls bra. Främst för att det var så himla mycket folk på gymmet, halv fem var en mycket dum tid att sätta foten där. Två pers stod vid var maskin så jag fick snällt köra två maskiner och sen min mördarcirkel övning för rumpa och lår, därefter var det bara att ge upp. Hann inte heller riktigt känna hur min kropp påvekats av skräpmat och ingen träning på två veckor.
 
Imorgon blir det rygg, axlar och biceps. Mycket roligt att träna det. Mage, triceps och bröst är nog det tråkigaste.
 
 
Fileér :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-11 13:42:25

blåste här med, men jag drog luvan över skallen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela