Jogg.se

Publicerad 2013-04-23 19:40:31 i Vardagligt,

Sitter nu och har just upptagit jogg.se. Längesen jag använde mig av den sidan men nu så. Perfekt för att mäta löprundor och spana på andras. Jag kollar just nu om det finns någon vettig runda för mig att ta mig ann. Känner inte riktigt till denna hålan, iallafall inte hur vägarna går och vad det finns för områden att springa i så lite tips från jogg kan inte vara fel.
 
Annars vilodag idag, fick köra till jobb tidigare än tänkt så dagen blev lite sönderhackad. Nu fixa lite i lyan, städa undan och laga mat sen blir det movietajm. Ska nog se en film som heter The Imaginarium of Doctor Parnassus. Jag har ju inte fixat någon tv än. Suck. Så det blir en massa filmer istället för min del. Filmtips tar gärna emot.
 
And I´m so happy happy, det KÄNNS iallfall som att mina feta lår börjar smalna. Muskler ja tack, men detta är fett som ska bort. Stora fasta lår är ok men inte som det är nu. Pw imorgon bitti it is.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela