Legday

Publicerad 2013-04-22 20:21:42 i Träning och hälsa,

...min favorit...
 
Hej followers, jobb i fm och sen snabbt till gymmet för ett bra pass med Lina. Squats med ordentliga vikter idag, längsen sist men det gick ok. 55 kg som mest, kunde säkert ökat men jag är rädd att tappa balansen totalt med typ 70 kg på axlarna. No fun. Sen lite pb i lårcurl, gjorde nog 5 set där med många reps med olika vikter, sen 6 reps på 61 kg. Det kändes det, vet inte om det är bra eller vad men tävlingen jag har är mot mig själv så jag är nöjd. Vadpress på 100 kg 3setx20reps. Sen lite annat smått och gott. Lina och jag kör en hemmabyggd benövning i den här maskinen. 40-50 kg och bra press med hälen gör susen. Funkar fint.
 
 
 
 
Sen körde vi mördarcirkelövningarna vi ofta kör vid benpass. Denna gången la vi till upphopp och till "dansstegen" hade vi en medicinboll. Oj oj oj. Flåsiga? Ja. Den tar bra.
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-04-22 23:00:07

japp, helt rätt! :) om du är osäker på balansen, så be någon stå bakom dig som du litar på. det gör mycket faktiskt :)

Postat av: Lina

Publicerad 2013-04-23 08:47:09

Det känns i låren idag ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela