Pastell

Publicerad 2013-04-30 09:24:00 i Loppis och shopping,

Jobbedagen igår började med att chefen redan var på plats när jag och Emma traskade in. Efter helgens tävlingar på Skandinavium var det några hästar som skulle kollas upp och de hade tydligen börjat redan kl 6 på morgonen. Dagen blev ganska rörig, jag hoppas att det inte blev alltför sent på kvällen för de andra :/
 
Efter jobb bar det av in till stan för mig. Skulle kolla en grej, och köpte en grej, återkommer om detta. Och det blev en runda in på Åhlens med. Hittade väldigt söta tröjor och dessutom var det halva reapriset. Me like.
 
Hem sen och fixade lite inför min 25 års dag. Och skrev listor. Jag och mina listor. Jag skriver en massa listor och bockar sedan av det jag gjort. Men än är listan lång. Tänkte ta tag i det mesta kanske imorgon eller till helgen så att jag blir klar. Måste hitta klänning med...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela