Train insane or remane the same

Publicerad 2013-04-25 08:40:13 i Vardagligt,

God morgon.
 
Lite seg såhär på morgonkvisten. Fått i mig proteingröt och några morötter, tvätten är igång och jag ska försöka ta mig iväg till gymmet snart. Jobbade 10,5 timme igår med en gympaus imellan. Idag blir de inte lika mycket på jobb så inga 10 timmar.
 
Resultat ger motivation, mycket sant. Igår tyckte jag mig se ådror på armarna utan pump. Jippi! Ett babystep i taget så ska det nog bli bra till slut. Imellanåt har jag nu tränat 6 dagar i veckan under iallafall 3 månader, jag vet inte hur resultaten ska vara efter denna tiden men detta är lärdom för mig då jag inte vet hur jag ska gå till väga med träningsupplägg, mat osv. Jag provar mig helt enkelt fram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela