Motivation

Publicerad 2013-08-22 16:01:00 i Träning och hälsa,

Motivationen har varit dålig de senaste veckorna och inte blev det bättre av värsta hemska migränen. Men imorgon tänkte jag släpa iväg mig till gymmet. Jag har kontaktat en tränare/kostrådgivare som ev ska skriva schema till mig, men det kostar ju så jag ska fundera lite till. 
 
Tänkte köra axlar och rygg imorgon. Jag behöver verkligen jobba på axlarna, där är inte mycket att skryta om. På förmiddagen blir det te och snack med vännen Johanna. Hon är så himla duktig med kost och motion. Hon är min stora inspiration nu!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-08-22 16:50:01

Hej! Ska ner till helsingborg nu till helgen och va där till den 1:a typ om du ivll ses en sväng då :) Skrev mitt nr i mejlrutan ;)

Postat av: Nikoninan

Publicerad 2013-08-22 22:11:37

Fin blogg ! jag är lite nyfiken på boken du har på bilden , vart har du hittat den? :) kram !

Svar: Hej! Den har jag köpt på Ica Maxi faktiskt :) Kostade 149 kr.Kram
Jenny None

Postat av: Nikoninana

Publicerad 2013-08-22 23:29:12

Okej tusen tack ! :) var det längesen?

Svar: Nej då, det var ca två veckor sedan så den finns säkert att få tag på än :)
Jenny None

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-08-23 15:24:47

Oj det var inte dåligt!! Nu känner jag att jag har lite press på mig:P det var himla fint sagt:) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela