Bitter och deppig

Publicerad 2013-02-09 21:54:00 i Träning och hälsa, Vardagligt,

Mitt liv är totalt upp och ner just nu. Måste hitta en lägenhet, att det ska vara så svårt att få tag i något som jag verkligen vill ha. Och bilen pajar snart känns det som. Och detta är egentligen bara skitgrejer i det hela. Hade jag inte varit så förbannat dum så hade saker och ting sett heeeelt annorlunda ut just nu. Måste ta tag i allt detta för nu känner jag att det snart verkligen går åt skogen alltihop.
 
 
Träningen gick ok idag. Sprang terräng på löpbandet igen, det är minsann tufft det. Och jag har ett mål på det men dit kommer jag så småningom. Sen kördes det triceps och biceps bl.a. Funderar på att ta en runda till gymmet imorgon när de öppnar och springa igen och köra mage. Detta är det enda i livet så går på rätt håll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela