Burning

Publicerad 2013-02-13 22:18:00 i Träning och hälsa, Vardagligt,

Jahapp idag blev det gymmet efter jobb. Körde ben idag och det kändes sådär faktiskt, kan även vara så att jag hade lite mer vikter så att det var det som kändes "sämre" och om det var så så borde jag egentligen vara nöjd. Borde skriva ner exakt vikter och reps jag kör på varje övning. Jag kan aldrig hålla allt det där i huvudet.
 
Inspirationsbild! Så snygga ben och vilken rumpa! Vill ha!
 
Efter jobb bar det av till HBG för att träffa fina Johanna. Strosade runt lite och kollade allt spex med ljus och lampor de satt upp denna veckan för att fira ljuset? Eller hur det nu var. Det blev en runda in i en butik som säljer Yankee Candles. Sååå gott de luktade, och de brinner väldigt länge. Jag köpte ett ljus i doften "Wakiki Melon" och den kan brinna upp till 90 h. Helt klart värt sitt pris då!
 
Därefter blev det gottemat på kinaställe, fyra små rätter och sen ikväll godis. Så det innebär egentligen att jag ska låta bli gotte nu tills nästa helg. Känner faktiskt att jag kan klara av det. Maten idag var god och godiset smakade bra, första bitarna. Sen tröttnade jag. Najs feeling.
 
Hittade denna bloggen när jag klickade runt lite. Helt rätt inställning. Bort med spinkiga tjejer och fram med snygga och starka kvinnor!
 
http://taylorsfitnessblog.tumblr.com/page/5
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela