Don´t give me fever

Publicerad 2013-02-10 20:41:00 i Träning och hälsa,

Jahapp, idag var jag på gymmet kvart över nio och trodde att jag skulle vara där ganska ensam men inte det. Gymmet fullt av pensionärer - och så jag :) Det märks vilka som var ute kvällen innan iallafall. Tänkte köra mage eftersom det gått ett antal dagar men icke, har nog sträckt musklerna under brösten, kändes inte alls bra :( Så det blev ben istället, men inte mig emot alls. Det gick fint det. Känns bra att träningsvärken kommer i skinkorna också där det verkligen behövs. Behöver bli av med mina "tantlår" som de så fint blivit kallade. Men jag håller faktiskt med. Fram med musklerna och bort men de jämntjocka benen!
 
Glömde nästan bort rubriken nu... Ja det går ju en massa sjukor nu överallt och jag känner att jag blivit väldigt exponerad för detta men än så länge klarat mig (ta i trä). Så fortsättningsvis tycker jag att alla med sjukdomssymptom håller sig lååångt bort ifrån mig. Jag vill inte bli sjuk och inte kunna träna. Så det så. Efter gymmet fixade jag i stallet och sen har jag gått igenom lite saker som jag ska sälja på loppis eller Tradera. Hörde denna låten idag när jag stod på löpbandet. Gillas!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela