God kväll

Publicerad 2013-02-20 21:18:09 i Träning och hälsa,

Sitter och tittar på Sveriges mästerkok, äter knäcke med jordnötssmör och läser Fitness Lifestyle. Jag har blivit besatt av jordnötssmör! Egentligen är jag inte så himla förtjust i jordnötter, att bara och sitta och äta det är sådär, men sås eller smör är mumma. Det händer ofta att jag får dille på vissa saker, ett tag var det mjölk och då drack jag ca 1 liter om dagen.
 
Idag blev det bröst och triceps på gymmet. Gick bra. Känner ofta efter ett pass att jag kunde gett mer än vad jag gjorde. Som tex i bänkpress idag, nu i efterhand så undrar jag vad f*n jag höll på med. Mesande med vikterna. Ska inte få hända igen. Jag kan bättre än såhär.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela