Ledig fredag

Publicerad 2013-02-22 16:23:00 i Träning och hälsa,

Idag var det min lediga fredag, har det varannan fredag för att jag jobbar kvällar och övertid osv och den jobbar jag hela helgen. Så tyvärr inget gym i helgen tror jag, är nog helt slut på söndag efter 18 timmars slit med 8 hästar som ska släpas hit och dit och mockas till. Ska in om loppis på lunchen imorgon, kollat på en grej länge som jag nu verkligen vill ha. Hoppas att den är kvar! Visar imorgon vad det är.
 
Var på gymmet en timme innan och körde ben. Oj oj, gick bra känner jag. Hade redan träningsverk i baksidan av låren så just den delen fick vila lite men för övrigt blev det fullt ös. Squats med stång med totalt 50 kg bland annat. Är helt besatt av att träna rumpan nu, vill ha en rund rumpa. Inte en platt hängande. Och "tantlåren" ska bort. Läste någonstans att man kan behöva stäcka höftböjaren för att få rumpan att aktiveras bättre, vet inte om det stämmer men värt ett försök, vet redan att jag är spänd i höftbörjarna så.
 
Har ni några super duper tips på bra övringar för rumpa?
 
 
Bild lånad från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela