The broken one

Publicerad 2013-02-16 16:53:00 i Mat och dryck, Träning och hälsa,

Idag uppstigning vid åtta, åt frukost bestående av knäcke med jordnötssmör, ett ägg, en proteindrink och lättkesella med hallon och melon. Sen fick hästarna sin frukost och fick komma ut i hagen och jag gjorde i ordning stallet.
 
Var på gymmet vid halv tolv. Körde främst axlar men det blev då även lite rygg och sen avslutade jag med triceps och biceps. Kände mig upp pumpad sen, hehe, biffen. Ätit bättre med protein nu några dagar och hoppas på att det ska ha bra effekt i längden. Hoppas på att kunna krångla på mig denna fina bikini i sommar, eller under en resa i maj med (hoppas) M ♥
 
Nu ska jag färga löshår. Håll tummarna för mig.
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-02-16 17:59:17

Himla fin den va! :)

Svar: Tack! :) Jag gillar verkligen spetsdetaljerna :)
Jenny None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela