Väga och mäta no. 1

Publicerad 2013-02-05 10:04:00 i Väga och mäta,

Idag börjades morgonen med vägning och mätning, här är resultatet.
 
Vikt 64,2 kg
Midja 71 cm
Mage 78 cm
Överarm 27 cm
Lår 56 cm
Vad 37 cm
Höfter 99 cm
Bröst 86 cm
 
Och till dessa måtten är jag 173 cm lång.
 
Frukosten nere och nu ska stallet fixas och packa lite saker som jag sålt på Tradera sen blir det gymmet. Idag blir det nog rygg och axlar och kondition. Lite träningsvärk har jag minsann i magen, mest ut åt sidorna. Sen ska det jobbas eftermiddag idag, hoppas på att det är lagom mycket att göra.
 
 

Kommentarer

Postat av: FITNESSLINDA

Publicerad 2013-02-12 20:38:09

Vi här liknande mått! Förutom att du (antagligen) är "mindre" eftersom du är typ 10 cm längre ;p

Svar: Aha det var ju häftigt :) kunde jag inte riktigt tänka mig. Jag får uppfattningen att du är mindre än mig så :)
Jenny None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela