Friskis

Publicerad 2013-01-03 10:11:09 i Vardagligt,

God förmiddag!
 
Idag är det inget kul väder, blåster hemskt kallt så jag har bestämt att hästarna får stanna inne idag och istället får de bli ompysslade och friserade :) Det är första steget idag att fixa i stallet sen tänkte jag köra till loppisar i Änglastaden. Skulle behöva boka tid på bilverkstan med, hål i avgasröret.. :(
 
På måndag är det riktiga tag med träningen som gäller. Då är det jag och Lina som tar oss ann Friskis i Änglastaden och ska bli sååå vältränade ;) Egentligen har jag gymkort på annat gym på annan ort som gäller några månader till men där kommer jag nog (tyvärr) inte vara så mycket den närmsta tiden.
 
Nu får jag sätta fart om jag ska hinna med alla planer idag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela