Loppisloppisloppis

Publicerad 2013-01-13 22:10:54 i Vardagligt,

God kväll!
 
Idag blev det ingen träning :( Lina var bakis och skulle inte dit och då vågade jag inte släpa dit min lata kropp heller. Hoppas att jag snart känner mig mer varm i kläderna på gymmet. Känner mig ibland så himla fånig där.
 
Det blev istället lite pyssel i stallet och sen körde jag och kollade loppisar. Love loppis! :) Och gjorde faktiskt en del fynd. Kanske visar dem en annan dag.
 
Imorgon blir det iallafall gymmet. Rygg är tanken. Har fortfarande träningsvärk sen benpasset. Fy. Men jag kör hellre så att det känns än att inte märka av träningen alls. Mina joggingrundor måste jag också ta tag i.
 
På tisdag blir det Tummy Tuesday och även vägning och mätning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela