Måndagstrött

Publicerad 2013-01-14 22:54:04 i Vardagligt,

Måndag = dags att gå till jobbet igen. Och segt var det, somnade sent igår och sovit så himla dåligt. Låg och tänkte och grubblade en massa och stressade upp mig. Det är mycket som snurrar i huvudet nu och många saker som jag måste ta tag i.
 
Väl på jobbet rullade det på bra. Emma har nu börjat hos oss som gravvikarie för Emilie. Det funkar superbra. Ska bara lära henne att röntga också :) (Jobbar på en veterinärklinik för hästar).
 
Efter jobb blev det en runda till Friskis med Lina där vi körde rygg, triceps och lite kondition. Imorgon är det dags igen, kanske blir mage då. Jag har känt mig väldigt hungrig de senaste dagarna. Jag vet inte om det är för att jag äter för dåligt (men vill ju bli av med lite fett på kroppen) eller för att kroppen håller på att vänja sig vid träningen.
 
Idag har jag ätit såhär:
 
Kl. 7.00 en tablett fatburner och ett glas vatten
Kl. 10.00 en banan
Kl. 11.30 två ägg
Kl. 14.00 en biff, potatisgratäng, sallad och ett glas saft
Kl. 16.00 proteindrink, havregrynsgröt med mjölk, kanel och äppelmos
Kl. 19.00 en apelsin, knäcke med ägg, mozzarellaost, räkor ett glas mjölk
 
Jag vet att jag slarvar med frukosten och att min nyttiga mat ofta blir kall mat men i övrigt. Har ni någon synpunkt på dagens mat? Vad bör jag ändra på?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela