Vill man vara fin så...

Publicerad 2013-01-12 00:16:52 i Vardagligt,

Himmel vilken träningsvärk jag haft idag! Att gå ner för trappor, backar, höga kanter, sätta mig på huk eller på en stol har varit pain. Men då har iallafall träningen inte varit för lätt. Hittade förresten en väldigt bra träningsvideo häromdagen som jag måste prova men nu hittar jag inte videon igen. Suck. Imorgon blir det nog jogging/pw.
 
Dagens mat och träning ska jag försöka bättra på här. Idag har jag inte tränat något men såhär har jag ätit.
 
Kl. 6.30 fullkornsflingor med mjölk. Tranbärsjuice. 1 tablett Fatburner.
Kl. 10.00 en kesella hallon
Kl. 12.00 kålpudding med potatis och sås, ett glas saft, vindruvor.
Kl. 15.00 en kopp cappucino
Kl. 18.00 en kesella vanilj + 1 kapsel Ripped
Kl. 19.30 kebabsallad med lite bröd, vatten att dricka. Lite naturgodis och vindruvor. 1 tablett Fatburner.
 
 
Bakdel att sträva efter.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: FITNESS & HÄLSA

Publicerad 2013-01-13 12:31:14

Såg din kommentar på Jennys blogg. Måste bara påpeka en sak (jag har inte heller stor kupa nu när jag är smal (försöker gå upp för att bygga, då växer ju även dem såklart) och min åsikt är att det är mkt sexigare att 1. Vara självsäker i sin kropp oavsett 2. Hellre små äkta bröst och en sjukt snygg RÖV istället för hårda, runda inlägg till bröst. Många håller (män, kanske inte pojkar) med mig där. Så innan du överväger en operation, tänk noga på det. Det är din kropp, den är DU. Även om du förändrar den till det bättre på alla plan förutom en stor klyfta...

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-01-28 12:09:44

Hej!
Jag tycker du äter för dåligt! :)

Ät lite mer såhär istället:

Frukost: Fibergröt

Mellis: Kesella LÄTT 1% ( inte vanilj eller hallonkesellan, den är inte så nyttig )

Lunch: Kokt torsk / kycklingfile / lax / kött , sallad, bulgur eller matvete, kokta grönsaker

Mellis: Omelett, ägg, makrill, proteindrink, frukt, knäckebröd, grov macka med kalkon.

Middag, ( beroende på när du tränat ) samma som lunch.

Kvällsmål: Proteindrink, ägg, grov macka :)

Svar: Tusen tack för tipsen om maten! Nu ska det verkligen bli ordning på mig :)
Jenny None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela