12 veckor

Publicerad 2013-07-05 22:18:03 i Vardagligt,

På måndag tänkte jag dra igång 12 veckor av intensiv och hårdare träning och strikt kost. Jag hoppas verkligen att det ska ge resultat. Tänkte skriva ungefärligt kost och träningsschema per vecka och på måndag ska invägning och mätning göras. Någon som vet vart man kan mäta sin fettprocent? I skrivande stund känner jag mig inte supermotiverad men jag hoppas att det ändras under helgen.
 
Idag körde jag rygg och axlar främst och lite biceps. Kände mig rätt trött i kroppen, imorgon blir det vila. Hittade på något med ländryggen när jag tränade ben (!) sist så bäst att ta det lugnt någon dag. 
 
Var en runda på Väla idag och bytte byxorna sen blev det stallet. Lugn kväll annars, tittat på en film och snart ska det sovas.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela