#icaniwill

Publicerad 2013-07-30 10:05:00 i Vardagligt,

God morgon. Usch så trött jag är nu för tiden, sover längre pga att jag lägger mig för sent. Måste rätta till detta. Igår gymmet efter jobb men det blev ett dåligt pass, varmt var det och ingen kraft i kroppen. Men ett sådant pass är väl bättre än inget, right? Stallet sen och fixade lite med mina djur och målade lite. Snart snart är stallet färdigfixat för denna sommaren.Ordning, reda, rent och fräscht överallt. Så ska det vara.
 
Snart ska jag försöka ge mig ut på en joggingrunda, med intervaller. Jag HATAR intervaller. Men som jag läste någonstans, en sprinter är stor och stark med "bulliga" muskler och en marathonlöpare är väldigt smal och uthållig istället. Så tränar man styrka bör man träna sprint för då använder man musklerna på samma sätt i både styrketräningen och cardion och blir då en biff, typ :) Långdistanslöpning bryter istället ner musklerna och det vill jag ju inte.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela