Ledig fredag

Publicerad 2013-07-19 21:07:00 i Vardagligt,

Idag vaknade jag vid 11 (!) så sov ca 12 timmar denna natten. Behövde nog sova ut. Körde till gården sen och tvättade bilen och fixade i stallet. Tråkigt när de lediga dagarna bara springer iväg och hinner bara med "det vanliga". Imorgon är det jobb som gäller, 7-17 och på kvällen gottemiddag på någon uteservering i Änglastaden med Titti och Johanna.
 
Nu är det nog en och en halv vecka sen jag var på gymmet, det kändes meningslöst där ett tag. Funderar på att köra ett riktigt jävligt benpass på söndag. Och kommer lägga upp träningen lite annorlunda nu jämfört med de senaste månaderna. INGENTING händer ju! Det verkar kvitta hur jag äter och att jag tränat styrka ca 4 gånger/vecka sen januari. Nada händer lixsom. Jag fattar inte. Så nu blir det 4 gympass/vecka var av 2 benpass, och 3 cadiopass/vecka dagarna jag inte är på gymmet.Varannandag styrka och varannan cardio. Nu jävlar!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-07-24 17:15:29

Hej tjejen! Vi kanske kan ses på fredagen och ta en kaffe? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-24 18:52:10

Jag åker hem tidigt på måndag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela