Kyss mig

Publicerad 2013-06-30 00:17:28 i Vardagligt,

Oj idag sov jag länge, kanske behövdes, det är väl det semestern är till för, att vila och samla krafter. Körde mot gymmet försent tydligen för när jag kom dit hade de stängt. Kl 13!?!? Jag blir tokig på Friskis, jag har betalat ett helårskort, rätt mycket pengar och så har de så kassa tider. Främst under sommaren men även annars. Men jag får stå ut till januari då mitt kort går ut eller tills ett under händer. Sååå det var bara att köra där ifrån, jag som hade lagt upp värsta superpasset i mitt huvud.
 
Körde till gården och pysslade lite där och sen kom mormor dit på kaffe kl 15 och för att titta på kattungarna. Jag fick målat det mesta på sadelkammaren idag men lite återstår imorgon. Och imorgon ska jag minsann till gymmet. Grrr.
 
Ikväll stod filmen "Kyss mig" på schemat. En svensk film som verkligen rekommenderas. Nu ska jag nog strax sova, läsa lite i Body först bara :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela