Lets make the best out of it

Publicerad 2013-06-17 10:01:00 i Vardagligt,

God morgon, god morgon.
 
Frukosten nere och snart blir det gymmet. Ben idag vilket var längesen så det lär kännas några dagar framöver. Tänkte köra dropset i några maskiner idag. Burn, burn. 
 
Efter gymmet ska jag ev fixa mina naglar, jag har aldrig gjort sådant på salong och tänkte att det kan vara fint nu på semestern. Det blir nog några väldigt enkla med gelé.
 
Jag har kommit på en sak jag vill göra på semestern, vilket är att åka till Hallands Väderö. Jag har varit där en gång när jag var liten och kommer ihåg att vattnet är fantastiskt. Så det får bli en dagsutflykt det. 
 
Annars då? Jo jag är nog inne i en 25 års kris. Jag känner att detta är en milstolpe men vad har jag gjort med mitt liv egentligen. Istället för att gå jättekliv framåt har jag det senaste året trampat bakåt istället. Jag vill för allt i världen inte börja om på något annat sätt än det han och jag pratat om så jag kämpar på, detta är värt att kämpa för.
 
Later.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Titti

Publicerad 2013-06-17 19:01:26

Jag följer gärna med till Hallands väderö om du vill ha sällskap:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela