I could be the one to make you feel that way

Publicerad 2013-03-22 16:28:00 i Träning och hälsa,

Vem är det egetligen som skriver i denna bloggen? Dålig uppdatering. Oj det är ju jag. Skärpning.
 
Igår blev det ben och rumpa, tantlåren börjar så smått bli lite fastare. Önskar bara att fettet ska släppa så att musklerna syns. Det ska bli så himla spännande att se hur min kropp kommer att bli, vill spola fram tiden 3 månader. Jag har alltid haft mycket rumpa och lår så jag vet inte hur det är att vara på ett annat sätt. Längtar.
 
 
Snyggve jag plågar benen. Bild från igår. Lina fångde ögonblicket. Körde som mest 110 kg.
 
Idag blev det lite löpband och därefter rygg/axlar/biceps. Axlarna fick det kämpigt idag, gillas. Som sagt, de känns så platta på baksidan, förändring på gång där.
 
 
Dagens lunch. Inte mycket grönt här inte. Så trött på grönsaker just nu...
 
 
Jag älskar denna låten.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Becka [fotoblogg]

Publicerad 2013-03-23 08:44:02

Häääärligt!

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-03-24 10:31:08

jag brukar hack a lite rödlök och ringa lite olivolja på min sallad :) blir inte så tråkig då :)

Svar: Tack för tipset:)
Jenny None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela