Lite godis och träningsplanering

Publicerad 2013-03-02 20:37:11 i Träning och hälsa,

Jahapp idag är det faktiskt lördag och jag bestämde mig för att ha gottedag idag. Fast jag har redan fuskat lite i veckan med kexchoklad. Det går i perioder det, kände att denna veckan var mitt sötsug på väg tillbaka. Men det kommer att vara stopp på sådant efter helgen och sen är det fullt ös igen.
 
Min träning är för tillfället upplagt ungefär såhär:
 
Lår, rumpa, vader
Bröst, mage, triceps
Axlar, rygg, biceps
 
På tre dagar kör jag igenom hela kroppen och en vilodag i veckan, och snart ska jag lägga in cardio också. Kommer då att börja passen med styrka precis som tidigare men därefter ta ca 30 min åt löpbandet eller crosstrainer. Fettet ska brännas.
 
Men nu blir det godis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela