Nattuggla

Publicerad 2013-03-24 00:48:46 i Vardagligt,

Det är inte ofta som jag sitter uppe sent och kollar film en idag så har jag tittat på Irene Huss och nu slötittar på A civil action, men snart ska jag sova. Haft gottekväll med godis, julmust (!) och till middag idag blev det fisk och skaldjursgryta med saffran (recept kommer - väldigt nyttigt recept måste jag nog säga)
 
Jobbat 7-17 idag så inget gym, tror att jag bränt fett på jobb ändå så. Och pussat på den här godingen som kom till världen i torsdags ♥ E. Totilas U. Donna Frederica E. Don Primero
 
 
Imorgon ska det fixas i stallet och sen blir det ett tufft pass på gymmet. Sen ska jag även kolla ny säng, köpa present till pappa och sen bli det möte kl 15. Mycket som måste ordnas just nu.. Måste köpa annan bil med.. Suck.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela