Sunny sunday

Publicerad 2013-03-10 17:36:00 i Träning och hälsa,

Morgonen börjde med fix i stallet, mocka och ta ner hö och halm. Blåser storm här i Skåneland. Men hästarna verkar inte bry sig allt för mycket. Frukost bestående av fiberhavregröt, kesella och ägg stod sen på menyn.
 
Vid halv tolv körde jag mot Änglastaden för att träna mage, bröst och triceps. 40 kg blev det i bänkpress. Lång väg kvar till mitt mål. Men som Lina sa... Skynda långsamt!
 
Sitter nu och kollar träningskläder, jag vill ha FÄRG! Gärna pastelliga färger på topparna, och en rosa träningsväska hade varit najs. Förresten nästan slut på proteinpulver och Gymgrossisten har typ slut på allt nu (känns det som) så imorgon ska jag in i en nyöppnad butik i Änglastaden och kolla vad de har för produkter.
 
 
En dag ska jag ärligt säga - "Jag klarade det!"
 

Kommentarer

Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Publicerad 2013-03-10 18:15:59

Ah tack så mycket :) Nu är det nära oavsett, ojoj!

Svar: Spännande! :)
Jenny None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela