Träning

Publicerad 2013-03-13 20:53:20 i Träning och hälsa,

Idag blev det ben och rumpa på gymmet. Det blev en hel del övningar i maskin och sen mördarcirkelövningar för rumpa och lår. 60 kg i knäböj idag, samma som förra veckan. Ska ta bilder någon dag och visa er vilka övningar som ingår i mitt mördarpass. Inte bara känns det i benen utan pulsen ökar massor med. Toppen.
 
När jag ändå var i Änglastaden så blev det en rund in i butiken jag nämnde, Alex Fitness. Nyöppnad butik med mycket proteiner osv och lite träningskläder. Tycker att det är toppen att det öppnats en sådan butik här. Det finns även en Alex Fitness i Landskrona. Jättebra service och trevligt bemötande. Fick med mig detta från butiken, Nutramino Protein i smaken Stracciatella och två testpåsar från Scitec Nutrition i smakerna choklad/kokos och choklad/hasselnöt. Imorgon blir första dagen med nya proteinet, hoppas på att det smakar gott.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kittie

Publicerad 2013-03-14 19:14:28

Nutramino har gudagott protein! Bra val! :D

Svar: Testade i morse och efter träningen, mums säger jag ;)
Jenny None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela