Vänner

Publicerad 2013-03-26 10:12:52 i Värmer i hjärtat,

Nu tänkte jag höja mina vänner till skyarna. Den senaste tiden har varit tung för mig. Och det är egentligen ingen som vet exakt hur jag känner men jag har vänner som finns vid min sida hela tiden, även fast de inte alltid syns. Den senaste tiden har jag också insett vilka som är mina riktiga vänner. Och de personerna är sådana som det kan gå lång tid, kanske ett år imellan träffarna men ändå är saker och ting som vanligt. Det finns inga direkta krav för vi alla har mycket att göra och ingen av er låter det påverka vänskapen. När jag behöver er eller ni behöver mig kommer jag att finnas där, även om vi ses en gång i veckan eller en gång om året.
 
Igår hittade jag ett gammalt inlägg i Johannas gamla blogg som är så fint :)
 
Johannas blogg
 
 
 
 
 
Ni är viktiga.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-03-26 18:46:34

Tack hjärtat <3 jag kan inte mer än att hålla med, du är en av mina äldsta vänner och jag är glad för att du finns i mitt liv!

Svar: :)
Jenny None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela