Well done

Publicerad 2013-03-24 17:03:20 i Vardagligt,

Idag har jag fått gjort en hel del. Morgonen började med att fodra och släppa ut hästarna, sen strax innan tolv fick jag köra till jobb och lämna en nyckel som jag råkade få med mig igår. Förvirrad. Därefter blev det ett mage/bröst/tricepspass på gymmet. Bra pump i armarna minsann, biffen.
 
Intill Fiskis i Änglastaden ligger en jättebra loppis som heter Fyndet. Kollat på en sekretär där tidigare, nytillverkad men i lite gammal stil. Den är i obehandlad furu så lite färg på den kan nog bli bra. Idag hade de även sänkt priset på den så jag slog till. Den ska jag ha som minikontor för dator och allt mitt pyssel. Ska hämta den senast nästa söndag.
 
Efter det blev det Blomsterlandet för att köpa present till pappa, det blev ett äppleträd, Katja. I mina förälrars trädgård finns det många gamla frukträd så jag tycker att det behöver förnyas lite. Hoppas att han blir glad för det!
 
Sen körde jag till Jysk för att kolla på sängar. Jag har bara en 90säng och de hade bra priser på sängar på Jysk just nu så jag slog till med en 120säng istället (woho) Den är beställd och jag kan hämta den om 1,5 vecka.
 
Kl 15 var jag sen och skrev på hyreskontrakt för lägenheten jag ska flytta in i förhoppningsvis nästa helg. Men senast den 1 april iallafall.
 
Ikväll tänkte jag köra en halvtimme på motionscyklen. Så detta kan vara det sista ni hör ifrån mig...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela