What am I gonna do with forever now?

Publicerad 2013-03-02 16:15:00 i Träning och hälsa,

Idag satte jag foten på gymmet strax efter 9. Det var nog den sämsta tiden på dagen! Fullt med små söta barn som skulle på jympa, medelålders som skulle på pass och alla ungdommar hängde på gymmet. Men jag ska inte klaga, det är roligt att så många vill hålla igång. Idag körde jag ben och lade upp det ungefär såhär på var maskin.
 
4 set - 1a uppvärmningsvikt (12 reps), 2a ökade (10-12 reps), 3e ökade igen (10 reps), 4e ökade igen eller gick tillbaka till 3e (10-12 reps). Körde inte så mycket rumpa, skulle avslutat med det men då hade det fyllt på ännu mer på gymmet så jag fick hoppa över det. Tänkte göra övningar hemma istället.
 
 
Dagens efter-gymmet-mat. Ett glas mjölk, knäcke med jordnötssmör, makrill i tomatsås, ett ägg (dock bara äggvitan) en tomat, 250g kesella med Fun Light, tinade hallon, pumpakärnor och linfrön. Och proteindrink direkt efter avslutat pass. Mätt i magen!
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-03-02 18:05:26

Nix, om två veckor kommer jag dra igång :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela