Träningsvärk

Publicerad 2013-05-15 22:43:01 i Träning och hälsa,

Aj oj iiii... Benen har varit möra nu sen i måndags, tog rätt bra då känns det som. Hade nog inte tränat på två veckor då så verkar det ingå att få riktigt hemsk träningsvärk. Igår tränade jag mage, bröst och triceps. Tycker inte alls att det är så roligt. Men allt ska ju gås igenom så det är bara att bita i det sura äpplet. Idag däremot rygg, biceps och axlar, men det tog lite emot pga av träningsvärk i bröstet också. Haha fy vad jag gnäller idag. Imorgon eventuellt benpass beroende på hur möra benen är. Kollat lite nya övningar för ben och axlar. Varitation behövs.
 
Virrig dag idag, jättetrött i morse. Masade mig till jobb och gjorde dagens pass där + en timme. Sen till gymmet och glömde vattenflaskan i bilen, insåg sen med att jag glömt proteinpulvet till efter gympasset så det fick lösa sig med en Reztart från Friskiskiosken. Handlade litta kött och kvarg och sen bar det av till mina hästar.
 
Nu ska jag nanna. Mycket att stå i imorgon med. Måste ringa Länsförsäkringar med, suck, tråkiga samtal.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela