We´re not broken

Publicerad 2013-05-09 21:40:03 i Vardagligt,

Hej vänner och ovänner.
 
Idag ledig dag (och imorgon, lördag och söndag) Vilket himla konstigt väder det varit idag, sol och regn om vartannat. Blev lite fixande i förmiddags inför kalas på lördag och sen bar det av till Väla för att träffa M. Fick fixat lite smått jag behövde men imorgon får jag handla sista maten till lördag. Väl hemma igen somnade jag på mattan (!) i vardagsrummet, hehe, och vaknade av värsta hostattacken. Fixade till mat, taco med panerad kyckling (recept kommer). Snart blire film men först sola - på tub.  
 
Imorgon tänkte jag bege mig till gymmet efter en veckas förkylning. Najs att komma igång igen, HATE att vara sjuk.
 
 
Jag på gymmet imorgon.Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela